Retourneren

Wil je een product aan ons retourneren of heb je een klacht? Dat is uiteraard mogelijk, lees onderstaande voorwaarden voor retourzending goed door en volg de bijgevoegde instructies. Kom je er niet uit, bel of mail ons dan, we lopen het samen met je door.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je eigen adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op:

– Terugzending geschiedt op eigen risico (zorg dat je altijd kiest voor versturen met track & trace en/of verzekerd versturen).
– Retourzendingen die worden aangemeld (ruim) na de termijn van 14 dagen worden niet vergoed.
– Hetzelfde geldt voor artikelen die sporen van gebruik vertonen.
– Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.

Beschadigd of defect product?

Is je product beschadigd of defect geleverd? Neem dan direct contact met ons op (binnen 48 uur na ontvangst). Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Formulier Herroeping

Je kunt hier eventueel het formulier voor herroeping downloaden, of neem rechtstreeks contact met ons op.

Formulier Herroeping

Retouradres

Lilolux
Achter de steenen trappen 58
6041 LZ, Roermond
Nederland

Heb je een klacht over ons?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om retourneren of een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar fotokunst@lilolux.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.